donderdag 22 maart 2012

Plannen

Er zijn al wat plannen voor volgende week.
*Myrthe vertelde dat de tribune en het podium er al staan voor Gent-Wevelgem. Wat is dat vroegen sommigen? Hera gaf wat uitleg en ook Basiel want ze hadden beiden naar de bibliotheek geweest en ook het één en ander gezien.
Er werd ook verteld dat er op zaterdag een rit is voor de amateurs en één op zondag voor de professionals.
Nand zou ook graag meedoen aan de rit op zaterdag. Maar ja, het is niet voor kinderen. Kunnen wij ook zo iets doen?
Bah ja, we zijn dus Gent-Wevelgem aan het organiseren voor kleuters en zouden dat in het park doen. Volgende week donderdagnamiddag. Als iedereen dus zijn fiets wil meebrengen en in wieleroutfit wil zijn. Helm is verplicht.
Ik ben in onderhandeling met de klas van Joke voor hulp: bevoorrading, bloemenmeisje, veiligheid, inschrijving,...
Zin om langs te komen als pers of supporter? Welkom.
Meer uitleg volgt nog. Het enthousiasme is al groot, de plannen zijn nog niet af...
Er werd ook gepraat over de kleren en de speciale schoenen. Basiel vraagt zijn papa om dat te komen tonen in klas.


*We mogen op bezoek naar de tuin van Amber en ook om te kijken naar de pasgeboren lammetjes. Daar maken we graag gebruik van, we zouden liefst op maandagnamiddag gaan (maar ik moet nog onderhandelen met Wolf en Alexandra).

*Er wordt elke dag gekampeerd in onze klas. Ze genieten echt van de tent en het mooie weer. Maar je voelt het al komen,... ze willen eens echt gaan kamperen. Ik heb gezegd dat ik dat ook zie zitten, maar dan als het wat mooier weer wordt. Misschien de laatste maand van het jaar (een soort kampeerklassen). Algemeen gejuich, ik denk niet dat ik moet bang zijn dat ze het gaan vergeten.

2 opmerkingen:

  1. ik wil mee gaan kamperen als het op donderdag en vrijdag is.... misschien naar zee???? op de kamping van oma en opa..; hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Maar misschien als het beter weer is dan nu! Zou het als afsluit van het jaar misschien doen. alvast bedankt aan de immer enthousiaste Kathleen

      Verwijderen