maandag 5 september 2011

De shminkhoek

We hebben nu een nieuwe shminkhoek maar er zaten nog geen spullen in.
'Vrijdag ga ik boodschappen doen, als het mijn vrije dag is' zei ik. Op maandag vroeg Hera me meteen of ik naar de winkel was geweest. we bekeken de buit en iedereen was tevreden. De kinderen weten heel goed hoe je een lippenstift moet gebruiken. Niet te ver uitdraaien zegt Elle! En volgens Hera alleen op de onderkant wrijven. Gelukkig wist Kobe dat je dan met je lippen op elkaar moet wrijven. De nieuwe diadeems en speldjes werden getest. Ik werd ook onder handen genomen. Myrthe kamde de wenkbrouwen van Rosalie en voila, de dag kon beginnen. Alle dames waren er klaar voor!
De meisjes vonden het heel jammer dat er geen nagellak in klas is. Je bent dat vergeten bij het boodschappen doen! Nee, maar in de winkel waar ik naar toe ging was er deze keer geen. Gelukkig heb ik thuis nog een koffertje met nagellak uit lang vervlogen tijden. Meegebracht naar klas en... iedereen weer tevreden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten