dinsdag 4 oktober 2011

Op stap met Liv, de papa en de opa

Een heerlijke uitstap. De vriend van Johan woont in een boerderijhuis met een weide er achter en notenbomen. Er lopen ook heel wat dieren rond: schapen, kalkoenen, kippen. De kinderen konden er ravotten en noten rapen. De zakken werden propvol gevuld door sommigen. We mochten ook de dieren eten geven. Het ging er allemaal heel gezellig en ontspannen aan toe.  Johan trakteerde ons nog op een drankje,  we aten een pruim en daarna iedereen tevreden terug naar school.
Liv: We zijn naar het huis van Edwin geweest, er zijn daar schapen. Vanavond gaan we nog eens, want papa geeft er de dieren eten.
Amber: Ik vond het er leuk. Ik heb nootjes gerapen en choco gedronken. Ik ga thuis de nootjes opeten. Mama, papa, Ceder, Vlinder en Lente.
Eline: We mochten aan al de dieren eten geven. De kippen vind ik het leukst. Ik mocht eten strooien. Ze hebben alles opgegeten.
Rosalie: Het was superleuk.  De nootjes rapen was leuk, ik had een zakje. Ik heb veel pluimen gevonden. De pluimen zijn van de kalkoenen. Ik heb er veel! (En ja, ik heb weer heerlijk gesukkeld met de foto's!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten