donderdag 15 november 2012

ssssstttttt, niet verklappen aan je kleuter!

Ik las deze week dat kinderen van de 2de en 3de kleuterklas vanaf volgende maandag een bezoekje mogen brengen aan het huis van de Sint.
Ik heb naar de secretaresse van Sinterklaas gebeld, en hoera hoera, we mogen op bezoek in de ateliers van de zwarte pieten. Maar SSSSSTTTTTTTTTTTT, je kleuter weet het nog niet! Ik hou het als verrassing want Sinterklaas ging ons een hele mooie uitnodiging sturen.

Ik zoek nog enkele ouders die het zien zitten om ons tot daar te brengen. Ik zal maandag een blad uithangen in het bureau waar je kan op intekenen.
Het bezoek zal plaatsvinden op DONDERDAG 22 NOVEMBER. We worden om 11u20 verwacht aan de ateliers van Sinterklaas in Kortrijk (oude NMBS loods). Dus ik stel voor om af te spreken om 10u50 in het bureau. Het bezoek duurt  ongeveer een uur dus het terugvoeren zal rond 12u20 - 12u30 zijn.

Aangezien we te laat terug op school zijn wil ik vragen dat iedereen zijn boterhammen meebrengt, dan eten we allemaal samen onze boterhammen op in de klas terwijl we gezellig kletsen over wat we allemaal gezien hebben.

Niet vergeten SSSSSSSSTTTTTTTTTTT, je kleuter zal dit pas maandag te horen krijgen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten